mogilany.pl
Oficjalny serwis
gminy Mogilany

WYDAWANIE ZAŚWIADCZEŃ Z REJESTRU MIESZKAŃCÓW GMINY MOGILANY LUB REJESTRU PESEL

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. Prawidłowo wypełniony ,,Wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru mieszkańców Gminy Mogilany* lub rejestru PESEL**”.
  2. Dowód osobisty lub paszport.
  3. W przypadku gdy Wnioskodawca działa za pośrednictwem pełnomocnika, do każdego wniosku należy dołączyć dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa, wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej za jego złożenie w wysokości 17,00 zł -przykładowy wzór pełnomocnictwa w załączniku. Opłaty należy uiszczać na rachunek bankowy Urzędu Gminy Mogilany: KBS o/Mogilany 60 85910007 0220 0000 0273 0001. Z opłaty za przedłożenie pełnomocnictwa zwolniony jest małżonek, rodzic, rodzeństwo,dziadek, pradziadek, wnuk, prawnuk, pełnoletnie dziecko.
  4. W przypadku ubiegana się o wydanie zaświadczenia o braku lub ilości osób zameldowanych w budynku do wniosku należy dołączyć dokument potwierdzający tytuł prawny do tego budynku - do wglądu w oryginale, którym może być: umowa cywilno - prawna, wypis z księgi wieczystej lub akt notarialny, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu, umowa najmu, w przypadku dziedziczenia - dodatkowo prawomocne postanowienie sądu o nabyciu.
  5. Termin załatwienia sprawy: do 7 dni od daty złożenia kompletnego wniosku.


WAŻNE INFORMACJE:

  1. Wniosek można złożyć również za pośrednictwem poczty oraz w formie dokumentu elektronicznego - przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym Epuap. Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej UG Mogilany: /7c1o97cpbw/skrytka.
  2. Wniosek o wydanie zaświadczenia z rejestru PESEL można złożyć w dowolnym organie gminy.
  3. Dodatkowe wyjaśnienia udzielane są pod numerem telefonu: 12 270 10 13 wew. 254 lub mailowo: gmina@mogilany.pl

*Rejestr mieszkańców - w rejestrze gromadzone są dane osób, które wykonały obowiązek meldunkowy w Gminie Mogilany.
**Rejestr PESEL - w rejestrze gromadzone są dane osób, które posiadają numer PESEL.


PODSTAWA PRAWNA

  1. Ustawa z 24 września 2010r. o ewidencji ludności (Dz.U. z 2021r. poz. 510 ze zm.)
  2. Ustawa z 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2021r. poz. 735 ze zm.)
  3. Ustawa z 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2020r. poz. 1546 ze zm.)
Pliki do pobrania
pelnomocnictwo-wzor.pdf wniosek-o-zaswiadczenie-o-aktualnym-archiwalnym-zameldowaniu-na-pobyt-staly-czasowy-oraz-o-braku-liczbie-osob-zameldowanych-w-budynku-2-32.doc klauzula-informacyjna-rodo.pdf

Korzystamy z plików cookies, by ułatwić użytkownikom poruszanie się po serwisie. Ciasteczka pozwalają nam także tworzyć anonimowe statystyki serwisu.

Jeżeli nie blokujesz plików cookies, to zgadzasz się na ich używanie i zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz zmienić ustawienia przeglądarki, żeby wyłączyć zapisywanie ciasteczek.

Przeczytaj o polityce prywatności

Wyłącz wszystkie pliki cookie
Akceptuje
Wyłącz pliki cookie